20 April 2010

%%@@DILEMA EXAM MUET OR EXAM S41@@%%

Terpakse aku gagahkan jua bangun pg td tuk pegi keje walaupom badan ni rase lemah, lenguh2 n mata lak ngantuk tahap cipan tau....bgun pom lambat2...mandi pom lambat2...gosok baju pom lambat2...coz xde semangat nk p keje...tp aku gagahkan jugak diri ini tuk g opis...ari ni ari last EMA MAIZIANA pektikal kt Pusat Urusan Zakat Daerah Besut...pasni tinggallah aku sorg2 puteri lam opis 2...abeslah kena buli aku..waaaaa...tanak...ema jgn la habis lagik...lebuh kurang 12hari lg aku nk habeskan pektikal aku kt opis 2 ngan aku ni sorg jer pompuan...harap2 xde pape gangguan mental mahupom fizikal...bukan pe aku ni jenis mudah sensitif n menangis...tkut nti xpasal2 aku nangis...waaaaa...malu beb...buat ema, akak nk mtk maaf bnyak2 jikalau sepanjang perkenalan kita ema ade terasa hati ngan akak...duk gelak2 ko ema...hehehe...nanti ade mase datang la opis (tp sblum akak abes la...)....buat yg terbaek untuk presentation thesis..ok...

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

DILEMA

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&


Waaaaa....aku dalam dilema skrg nih...aku mendapat satu surat tawaran dari Setiausaha Negeri Terengganu untuk aku menduduki peperiksaan bg jawatan Pegawai Hal Ehwal Islam gred s41 kt TERS, terengganu dr kul 8.45a.m till 1.15p.m pade 24hb nih...pade tarikh yg same jugak aku ade exam MUET...xtau nk pilih yg mane 1...MUET penting tuk aku graduate...p klu xp exam S41 2 pom rase rugi gak cz lepaskan peluang pekerjaan yg ade...mane tau ade rezeki aku dpt keje 2...AAAMMMIIIINNNNNN.....tp mane 1 harus kupilih?????



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...