13 July 2010

...X.P.A.X.B.O.N.U.S...

YAHOOOO.....TQ CELCOM...
sukenya dapat bonus hari jadi...leh la bergayut 24jam non-stop n free....no upax aku dpat bonus harijadi start ari ni sampai 7hari berikutnyer....no. yg aku pakai ni gune ic adik hubby aku...so ikutkan birthday aku lambat lg...bulan 12 nanti...xpelah gune mane yg ade kan...
...............................................................................

Smlm bawak mak aku ke klinik kt jerteh...nk cek sakit pe...rupenya dr ckp dlm bdnnyer byk air shinggakan sukar n slow untk jantung mengepam...air yg bnyak 2 turun kekaki n sbb 2 jgk la kaki jd sembab...pas 2 dia bg 5jenis ubat utk mak aku mkn termasuk ubat pelawas kencing n vitamin suh lalu mkn..klu xmkn tubuh jd mkin lemah...alhamdulillah bgun pg td aku tgk dia dh de selera utk mkn...klu dh mkn tubuh pom nmpak lbh segar...yelah anak mane yg xrisau tgk emaknya sakit...aku sentiasa doakan mak n keluarga aku sihat.....
...............................................................................

ermmm k lah sampai cini la dulu untuk entri kali ni...klu rasa nk menulis lg ade la untuk entri akn datang k...tata..titi...tutu....
..............................................

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...